Ce presupune un sistem CRM si care este importanta acestuia

Reprezentantii attosoft.ro propun o astfel de solutie sub forma unui modul sau software retail pentru cei care doresc disciplina in vanzari, uniformitatea procesului de vanzari, dar si pentru predictibilitatea veniturilor, pentru segmentarea clientilor si managementul relatiilor post-vanzare.

Afacerile noi, dar si cele vechi, care doresc sa se reinventeze si sa renasca pe piata din Romania, au nevoie de solutii si strategii noi. Sistemele software CRM sunt mai mult decat simple softuri, ele reprezinta o decizie importanta pe care reprezentantii afacerilor o iau pentru a-si cunoaste clientii, pentru a-i aduce mai aproape si pentru a analiza viitorul companiei.

Reprezentantii attosoft.ro propun o astfel de solutie sub forma unui modul sau software retail pentru cei care doresc disciplina in vanzari, uniformitatea procesului de vanzari, dar si pentru predictibilitatea veniturilor, pentru segmentarea clientilor si managementul relatiilor post-vanzare.

Eficienta unui software CRM pentru afacere

Implementarea unui soft CRM necesita, in primul rand, identificarea procesului de vanzare. Cu alte cuvinte, utilizatorii trebuie sa isi puna intrebarea cui vand marfa, care sunt etapele vanzarii, ce tip de vanzare practica, B2B sau B2C sau ambele, care sunt pasii vanzarii si ce decizii iau in cadrul fiecarei etape.

Dupa ce raspund la aceste intrebari, persoanele interesate de implementarea unui soft CRM trebuie sa ia in calcul si controlul procesului de vanzare, sa se gandeasca la ceea ce fac oamenii din echipa, daca acestia ii pot ajuta, daca au suficiente oportunitati si cum sa nu le piarda pe cele existente.

Softurile CRM sunt necesare mai ales companiilor care au 2-3 clienti mari, carora le vand recurent, care au un target trimestrial pe care trebuie sa il respecte, pentru ca presiunea venita din vanzari, care este suficient de mare, sa fie mult diminuata. Utilizatorii trebuie sa fie constienti de faptul ca sistemele CRM sunt folosite tot de oameni, care, daca nu introduc date in cadrul lui, determina inutilitatea acestei investitii.

Software CRM | software retail | sistem CRM | attosoft.ro

software CRM

Mai exista si cei care iau in calcul posibilitatea achizitionarii unui CRM pentru a tine lista de clienti si numerele lor de telefon, insa aceasta se va dovedi la fel de ineficienta. Mai eficient este un sistem Excel sau o agenda personala. Prin urmare, cei care urmaresc achizitionarea unui sistem CRM trebuie sa se decida la nivel de management, cu toti viitorii utilizatori. Solutia CRM propusa de Attosoft este usor de inteles si de folosit si, in plus, este customizabila pe procesul de vanzare existent, intuitiva si accesibila atat pe web, pe computer sau pe orice dispozitiv mobil.

In concluzie, CRM este un instrument de comunicare, de interpretare a rezultatelor, dar si un proces continuu, care se va finaliza o data cu semnarea acceptantei de implementare.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.