De ce sa alegi imprimante second hand?

O imprimanta second hand este mult mai usor de intretinut decat una nou, acesta putand fi considerat tot un avantaj important

Activitatea dintr-un birou, indiferent de specificul acesteia, implica existenta unor echipamente esentiale in desfasurarea eficienta a acesteia, unul dintre acestea fiind imprimante second hand. De ce second hand? Pentru ca, in ciuda credintei populare, cum ca daca este folosita nu mai este buna, un echipament It „la mana a doua” are multiple avantaje.

Alegerea unor produse second hand este evitata atat de persoanele fizice, care le utilizeaza pentru nevoi individuale, cat mai ales de persoanele juridice, pentru utilizarea in cadrul unor companii. Totusi, achizitionarea unor echipamente electronice second-hand de la It-Sh.ro nu inseamna ca se face rabat de la calitate, ci din potriva, se poate achizitiona produse de foarte buna calitate, de la producatori de top din domeniu, la preturi foarte avantajoase.

Avantajele unei imprimante second hand

Indiferent pentru ce multifunctionale second-hand, fie ca este o imprimanta, un scaner, chiar si calculatoare, se opteaza sa se utilizeze in activitatea desfasurata in cadrul biroului, avantajele pe care acestea ofera o multime de avantaje investitorilor.

Unul dintre cele mai importante este, evident, pretul care este mult mai mic decat in cazul unor astfel de echipamente noi, astfel ca bugetul de costuri cu dotarea biroului poate fi foarte usor de optimizat. In plus, majoritatea acestor echipamente beneficiaza si de garantie, in cazul in care se defecteaza furnizorul poate oferi serviciile de intretinere si mentenanta.

Imprimante second hand | Multifunctionale second-hand | It-Sh.ro

imprimante second hand

Cum se intretine o imprimanta second hand?

O imprimanta second hand este mult mai usor de intretinut decat una nou, acesta putand fi considerat tot un avantaj important. Asta se datoreaza, in principal, faptului ca piesele de schimb si consumabilele sunt mult mai usor de gasit si mai ieftine, precum si mai usor de montat.

Prin urmare costurile estimate pentru achizitionarea si intretinerea unui astfel de echipament sunt considerabil mai mici decat in cazul unui astfel de echipament nou, ceea ce contribuie la o eficienta economica a companiei.

In plus, aceste aspecte sunt foarte importante deoarece imprimantele sunt unele dintre cel mai mult folosite echipamente pentru birou, si chiar si cele second hand sunt rapide si au o viteza de printare mare, potrivita oricarei companii.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.