De ce sa consumi cate un pahar de suc de sfecla rosie pe zi?

Una din cele mai bogate in vitamine legume radacinoase, cu beneficii miraculoase pentru organism se poate consuma si sub forma de suc de sfecla rosie de catre cei care au nevoie de un protector natural pentru ficat

Una din cele mai bogate in vitamine legume radacinoase, cu beneficii miraculoase pentru organism se poate consuma si sub forma de suc de sfecla rosie de catre cei care au nevoie de un protector natural pentru ficat, de un aport de complexul de vitamine B, mangan, potasiu, vitamina C, fier, cupru, magneziu si fosfor. Cei care consuma acest suc zilnic vor avea o circulatie a sangelui mult imbunatatita, organismul se va reface mai bine dupa o interventie chirurgicala sau dupa o sarcina si va deveni mult mai rezistent.  Sfecla este o importanata sursa de antioxidanti naturali si permite oxigenului sa circule prin sange.

Cat de mult suc de sfecla rosie trebuie consumat si in ce scop?

Pentru a imbunatati presiunea sangelui, doua pahare de suc de sfecla pe zi de 100 de ml se vor dovedi suficiente. Majoritatea medicilor se arata suprinsi de cat de putin suc este necesar pentru a imbunatati starea de sanatate a pacientilor. In plus, sfecla rosie nu este un aliment foarte scump si se poate cumpara de la piata sau din orice supermarket. Cu ajutorul unui storcator special, se poate prepara sucul de sfecla.

Singurul efect secundar al consumului de sfecla este culoarea rosie a urinei care nu trebuie sa reprezinte un motiv de ingrijorare. Sfecla impiedica formarea cheagurilor de sange si depunerea colesterolului pe acestea, abunda in vitamine care sunt extrem de benefice pentru organism, contine aminoacizi pentru dezvoltarea si mentinerea tesutului muscular si potasiu pentru a intari muschiul inimii.

Nu in ultimul rand, sucul este cunoscut pentru efectul de scadere a tensiunii arteriale, astfel incat un pahar de suc pe zi poate preveni atacurile de inima si bolile cardiovasculare. Iodul continut de sfecla are efecte benefice asupra glandei tiroide, in timp ce continutul de aminoacizi esentiali lupta impotriva leucemiei si a tumorilor canceroase.

Asadar, consumul de sfecla poate reduce inflamatiile, poate reduce simptomele ce includ eritem, edem si durere si poate preveni dementa, combatand in acelasi timp anemia gratie continutului mare de fosfor si niacina.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.