Dieta Montignac sau cum sa combini alimentele pentru a slabi

Una dintre dietele de baza cunoscute in intreaga lume pentru efectele rapide si benefice pe care le are asupra organismului uman este dieta Montignac, pornind de la ideea ca organismul are nevoie de foarte multe alimente pentru a functiona in mod corect.

Dieta Montignac sau cum sa combini alimentele pentru a slabi

Una dintre dietele de baza cunoscute in intreaga lume pentru efectele rapide si benefice pe care le are asupra organismului uman este dieta Montignac, pornind de la ideea ca organismul are nevoie de foarte multe alimente pentru a functiona in mod corect. Asadar, aceasta dieta nu face referire la cantitatile de alimente consumate, ci la combinarea acestora. Nu este nicio noutate ca nu se pot consuma cartofi alaturi de carne pentru a pierde in greutate, insa dieta Montignac ajuta oamenii sa inteleaga ce si cum trebuie sa manance pentru un stil de viata sanatos.

Fazele dietei Montignac si rezultatele acesteia

Cei care decid sa imbratiseze dieta Montignac trebuie sa stie ca nu vor manca mai putin decat ceilalti, ci vor manca doar diferit. Practic, conceptul pe care se bazeaza aceasta dieta se invarte in jurul indicelui glicemic, care poate avea valori de la 0 la 100. Cu cat indicele glicemic al alimentului este mai ridicat, cu atat alimentul este mai daunator, deoarece elibereaza o cantitate mare de glucoza in sange. Dieta propusa de Michel Montignac este un stil de viata echilibrat, care nu impune restrictii, ci se bazeaza pe schimbarea obiceiurilor alimentare.

Legea combinarii alimentelor in dieta Montignac este simpla, aceasta propunand o modificare a obiceiurilor alimentare nocive pentru a slabi, pentru a preveni riscul aparitiei diabetului de tip 2, pentru a prelungi durata vietii.

In prima faza, cand se urmareste pierderea in greutate, persoanele care tin dieta Montignac vor consuma numai alimente cu un indice glicemic mai mic sau egal cu valoarea 35. Atat lipidele, cat si glucidele vor fi alese foarte bine, iar proteinele vor fi alese in functie de originea lor si de neutralitatea pe care o au in procesele metabolice ale organismului.

Asadar, in faza intai a dietei Montignac se urmareste pierderea in greutate, iar acest obiectiv poate fi obtinut daca la sfarsitul fiecarei mese cota insulinica este cat mai scazuta. Dieta Montignac nu promite scaderea in greutate intr-un timp foarte scurt, ci scaderea progresiva in greutate, fara a crea dezechilibre in organism si fara a exista efectul de „yo-yo”, adica de acumulare a kilogramelor pierdute odata ce se inceteaza tinerea unui regim.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.