Tiffany & Co, brandul iconic cu diamante eterne

Articolul de fata arunca o privire inapoi la incredibila poveste de succes a bijuteriilor Tiffany, brandul iconic cu diamante fiind unul dintre cele mai adanc inradacinate simboluri americane din cultura populara

Articolul de fata arunca o privire inapoi la incredibila poveste de succes a bijuteriilor Tiffany, brandul iconic cu diamante fiind unul dintre cele mai adanc inradacinate simboluri americane din cultura populara.

Detalii nestiute despre brandul iconic cu diamante

Grupul LVMH a investit 14.7miliarde in achizitionarea celebrei case de bijuterii americane, Tiffany & Co. Aceasta este chiar cea mai mare tranzactie din istoria grupului de lux, un moment in care o emblema a Americii devine putin franceza. Faimosul brand, cunoscut la nivel international pentru cutiile albastre, dar si pentru diamantele sale, avea deja o parte din istoria Frantei in cultura si identitatea ei, prin cumpararea bijuteriilor coroanei franceze in secolul al XIX-lea

Cu mult inainte ca Marilyn Monroe sa cante despre diamantele, cele mai bune prietene ale femeilor, Charles Lewis Tiffany era deja pasionat de cele mai rare si de cele mai extraordinare pietre. Dupa ce si-a deschis magazinul de articole de lux si papetarie in New York, in 1837, comerciantul a inceput sa reinventeze glamourul cumparand bijuterii de la aristocratii francezi, castigandu-si porecla de „Regele Diamantelor”.

Intelegand nebunia si efectul hipnotic pe care diamantele il au asupra oamenilor, a decis sa achizitioneze in 1887 o treime din bijuteriile coroanei in timpul unei licitatii la Luvru. In plus, tot in acelasi an, Charles Lewis Tiffany a prezentat lumii diamantul Tiffany: 287,42 carate brute, taiate pentru a face o bijuterie de 128,54 carate cu 82 de fatete, ceea ce o face una dintre cele mai importante diamante galbene din lume care atrage in fiecare an, chiar si in prezent, mii de vizitatori la buticul de pe Fifth Avenue din New York

Charles Tiffany a transformat diamantul intr-un simbol al dragostei reusind sa creeze cel mai emblematic inel de logodna din lume. Proiectat pentru a lasa diamantul sa pluteasca deasupra cadrului sau, aceasta inovatie tehnica a facut din acest brand un reper in ceea ce priveste creatiile atemporale. Acest lucru ar putea explica de ce un sfert din vanzarile marcii se generate in continuare de inele de logodna.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.